Jag förstår det här nu, kristallklart!

MSM tar nog bara in nyheter som kommer från byråerna, och om inte jag betalar 45 000:- – vilket jag inte kan – så vet svensken fortsättningsvis inte att utmattning är botbart eller att mögel som rot är ganska vanligt.

Det här är nog en stor förklaring varför enorma mängder nyheter aldrig når svensken. Jag har svarat PR-byrån, med ett test, jag vill veta vad de säger… det blir en artikel om och när de svarar mig.

MSM är kontrollerat, enligt schemat, och jag lär gå SEO-vägen istället och lägga krut på sökmotoroptimering, som jag kan utföra själv.

Klicka 2 ggr, jag har sett hundratals sådana här…

Hej Lena!
Vi kan ta uppdraget men tyvärr inte på provisionbasis. Vi föreslår istället ett samarbete som löper under tre månader till en månadskostnad av 15 000 kronor per månad. Vi hjälper dig då med pressmeddelande i samband med lanseringen av boken samt uppföljande mediabearbetning till relevant media som jag bedömer vara rikspress och magasin.
Hur låter det upplägget?
Bästa hälsningar
NN


 

Jag har upplevt vad som hände då jag lejde in en PR-byrå till taltips.se

 


Det finns ingen som har betalat för att detta ska gå ut, och då går det inte ut heller:
Högst upp har vi dagens sökning på nyheter i Sverige på ordet cancer

Lösning

Om Lena Holfve 18456 artiklar
Under 80-talet var Lena Holfve en uppmärksammad författare men slutade som yrkesförfattare år 1992, och startade upp IT-tjänster. Lena räknas som en av de absolut första pionjärerna på Internet i Sverige med start 1990-91. Då var det i princip bara Lenas domäner och Systembolagets prislista ute. Nu är Lena pionjär igen med ett slutet och privat sällskap i domänen lenaholfve.se och vars syfte är att studera vad som händer i världen, men i en privat sfär. Sedan år 2017 har det startats upp en liten bokproduktion, igen.

Bli först med att kommentera

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte att publiceras.


*


Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.