Som vi såg är det en hel radda västbolag som har sagt upp sig från den ryska marknaden, och jag valde ett bolag; Audi, som gör bilar.
Här är en intervju från 2014 med en svensk som var involverad då i rysk biltillverkning.
Han nämner att han fick sparka tusentals, och det där har jag utrett vid flera tillfällen, de mest kommunistförstörda är inte anställningsbara alls, och jag inbillar mig att rumäner är värst drabbade. Jag skulle kunna skriva en hel bok om hur dessa människor inte fungerar.
Det Victor Malm kallar ”dum” i klippet ovan tror jag att vi ska kalla för ”socialistförstörd”, och vänner till mig som bl.a. äger städbolag har inga svenskar anställda alls, de blir kränkta och går hem.
Det är minst tio år sen jag själv skrev att i framtiden kommer få att uppnå 25 års ålder ens eftersom människan inte överlever på chips och Coca-Cola, och man vet redan att nästa stora hälsoskräll i väst är undernäring, men de är feta, men djupt, djupt undernärda, och som i väst kallas för ADHD, se tagg.
Rekordet inom UMS är en man som levde på sex liter Coca-Cola per dygn, han hade fått sedvanlig terapi och psykofarmaka men ingen hade utrett vad han (inte) åt. Han är frisk nu, har flyttat till Estland, gift sig, väntar barn, han var steril.
Jag tror inte riktigt på att alla dessa västbolag lämnade den ryska marknaden pga Ukraina, utan för att de klarar ändå inte av den, vilket är en delförklaring varför väst lär isoleras helt. Dyfunktionen – Babylon – Beteendefolkmordet ligger bakom det.
Bo Andersson är vd på Rysslands största biltillverkare Avtovaz, som bland annat tillverkar de klassiska ryska Lada-bilarna. I denna exklusiva intervju med Lennart Ekdal pratar han bland annat om sitt förhållande till Rysslands president Vladimir Putin.
”Mot mig är han (Putin) rak och krävande”, säger Bo Andersson. Bo Andersson fortsätter: ”Jag levererar, men jag säger också emot”.
I intervjun pratar Bo Andersson också bland annat om hur han har fått sparka tusentals med anställda för få ordning på finanserna i den ryska bilindustrin. Avtovaz producerar närmare 1 miljon bilar per år och ägs till 49 procent av ryska staten och till 51 procent av franska Renault.
Lämna ett svar